8080261808 |
Coordinació especialistes anglès. Let's write |
2019-2020 |
Taller d'equips de centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
28/11/2019 - 19/6/2020 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP de Ribera d'Ebre |
|
dels Mestres, 5, planta baixa (Móra d'Ebre)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Ribera d'Ebre
|
| |
|
Lloc itinerant. |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Coordinació entre els especialistes d'anglès de primària i secundària dels centres docents de la Ribera d'Ebre per a consensuar una proposta conjunta d'intercanvi entre alumnat utilitzant la llengua anglesa dins el context territorial i social proper.
|
| |
Objectius |
-Coordinar propostes entre especialistes d'anglès de Primària i Secundària.
-Compartir experiències i materials per a la didàctica de la llengua anglesa.
-Dissenyar per portar a terme una proposta conjunta d'intercaanvi entre alumnat de diferents centres.
-Elaborar rúbriques conjuntament que ens ajuden a avaluar l'expressió escrita dels nostres alumnes.
-Cercar i compartir estratègies i idees per a potenciar l'interès de l'alumnat en l'escriptura en llengua anglesa.
|
| |
Continguts |
-Materials i experiències d'anglès als centres docents: Caixes d'aprenentatge, Beakout a l'aula, Projectes europeus, AICLE,...
-Propostes d'expressió escrita en llengua anglesa per a l'intercanvi de treballs de l'alumnat de primària i secundària dels diferents centres de la zona amb una temàtica relacionada amb l'entorn i un propòsit social.
-Rúbriques d'avaluació.
|
| |
Formador/a |
Gemma Molins, Maribel Garcia
|
| |
Avaluació |
Valoració de la proposta elaborada i portada a terme.
Recursos compartits.
|
| |
Requisits de certificació |
Participació i assistència.
|
| |
E-mail |
e3990108@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
27/02/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dijous |
06/02/2020 |
- |
- |
Sessió 3 |
dijous |
27/02/2020 |
- |
- |
Sessió 4 |
dijous |
30/04/2020 |
- |
- |
Sessió 5 |
divendres |
19/06/2020 |
1730 |
1930 |
|
| |